CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

1 Σεπτεμβρίου 2007

Τελευταία εβδομάδα πριν φύγω για τα ξένα είναι αυτή που μας αφήνει και η γιαγιά καθώς και η αστυνομία μου έφτιαξαν την εβδομάδα.

Ανήμερα του Αγ. Φανούρη είχα πάει στο σπίτι φίλης μου και η μάνα της είχε φτιάξει φανουρόπιτα να την πάει στην εκκλησία και να την μοιράσει μετά στον κόσμο όπως συνηθίζεται. Πάμε όλοι μαζί στην εκκλησία και φτάνει η ώρα να μοιραστεί η πίτα οπότε πλησιάζει ένας αστυνόμος.

Αστυνόμος : Μπορώ να πάρω ένα κομμάτι;
Μαμά φίλης: Φυσικά.
Ο αστυνόμος γυρνά προς το πλήθος: Παιδιά,ελάτε!
Πλακώνουν 2 άλλοι αστυνομικοί να φάνε και αυτοί και εγώ με τη φίλη μου τους κοιτάζαμε με το βλέμμα του τι-γίνεται-εδώ;
Μετά πλάκωσαν και άλλα άτομα και εξαφανιζόλ η πίτα.


Εγώ και ο μπαμπάς μιλάμε μέσω βιντεοκλήσης στη μαμά οπότε φωνάζουμε τη γιαγιά να βιώσει αυτή την ιντερνετιακή εμπειρία.

Γιαγιά (αφού τελείωσε): Έτσι θα τα λέμε από δω και πέρα, τετ-α-τες.
Τετ-α-τετ ήθελα να πω.Θα τα λέμε μέσω τηλεόρασης.
Εγώ: Messenger λέγεται.
Μαμά: Προπαντώς η προφορά.

Γιαγιά: Πριν φύγεις θα σου φτιάξω ένα φαγητό που δεν το τρως στην Αμερική.
Εγώ σκεπτόμενη ότι τα κιλά που φέρνω εδώ ως σουβενίρ φανερώνουν αυτή την έλλειψη φαγητού: Ποιό;
Γ: Μάντεψε!
Ε: Κοτόπουλο;Δεν ξέρω.
Γ: 'Οχι, άλλο.
Ε: Δεν ξέρω! Μπριζόλα;
Γ: Αυτό το τρως και εκεί.Άλλο!
Ε: ... Δεν ξέρω!
Γ: ΚΕΦΤΕΔΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

Σε άλλα νέα τώρα, οι φωτιές έσβησαν κατά ένα μεγάλο μέρος αλλά για μένα ένας ήταν ο μεγαλύτερος δείκτης που φανέρωνε το πόσο δύσκολη ήταν η κατάσταση: το STAR έπαψε να δείχνει τα ξέκ*λα της Μυκόνου και ασχολήθηκε με τις πυρκαγιές όπως όλα τα υπόλοιπα κανάλια.Αφιέρωνε ολόκληρο το δελτίο του σε αυτές.Φυσικά τώρα που ηρέμησαν τα πράγματα,επανήλθαν και τα ξέκ*λα.
STAR,πόσο θα μου λείψεις! On the bright side θα δω τα νέα επεισόδια House και Law & Order και Jerry Springer (ελπίζω δηλ. για το τελευταίο). YES!!!!!!!!!!!!

1 what the hell?:

Lambrini είπε...

Atsa i k.Boula kai video klisi...!!! Mprabo!!!
eipame filenada, ton House kai ta matia sou!!!
brika kaliteri idea, mias k exeis kamera sto laptop tha kanoume video klisi me msn tin wra pou tha blepeis opote tha to exw zwntana, ti les?
filia!!!!!!!!!!!!!